ח"כ ולדמיר בליאק על המהומות בנגב: "בגלל כמה גורמים פוליטיים"

איתי גדסי 1 Comment on ח"כ ולדמיר בליאק על המהומות בנגב: "בגלל כמה גורמים פוליטיים"

ח"כ ולדמיר בליאק בריאיון ל"מהדורת הבוקר" לא התרגש מהעברת החוקים אמש במליאה ע"י האופוזיציה בגלל הכאוס מול רע"מ. וטען כי המדינה נמצאת במצב מצויין בגל הנוכחי, "האומיקרון מתנהל במודל מתמטי מאוד ברור"

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ולדמיר ביליאק (יש עתיד) התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרדימן התייחס למתיחות מול רע"מ, "זה יכול לקרות אנחנו בקואליציה מורכבת. לא היה לנו רוב אנחנו לא מתעלמים מזה. מכמה סיבות ובעיקר המשבר מול רע"מ בגלל הנטיעות. זה לא אירוע דרמטי שעברו כמה חוקים של האופוזיציה".

ביליאק הסביר כי "יש בעיה בנגב, האזור הוזנח לכנופיות הפשע. ביומיים האחרונים ראינו את גילויי האלימות והממשלה עובדת קשה לתקן את המצב. על אירוע הנטיעות, זה תוכנית מתאר מקצועית, אבל אחרי שנכנסו גורמים פוליטיים מכמה צדדים זה לא היה אמור לקרות".

בניגוד למצב בו מרגיש הציבור כולו על אובדן שליטה אומר בליאק, "המדינה כאן לא בקטסטרופה, אנחנו במציאות מורכבת ומשתנה, אפשר להבין את הנחיות הבריאות. ומערכת החינוך פועלת ב-80%. האומיקרון מתנהל במודל מתמטי מאוד ברור. מערכת הבריאות מוכנה וכל ענף שיפגע גם יקבל פיצוי. למטיב הבנתי לפיד וראש הממשלה עובדים בסינרגיה מלאה, גם מהבידוד הוא מעורב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    קלטו כמה אפליקציות יש ללפיד בטלפון….😜😷😴🤭